Найчастіші питання

Більш детальну інформацію стосовно квитків, перевезення багажу можна отримати в представництвах AUTOLUX, або на сайті www.autolux.ua

  1. Де і в якій валюті можна купити квиток?
  2. Чи можна змінити дату відправлення?
  3. Чи можна поміняти на квитку пункт відправлення / прибуття?
  4. Як можна здати квиток, куплений в інтернеті, і як отримати за нього компенсацію?
  5. Чи пасажир може розраховувати на проїзд, не маючи при собі роздрукованого квитка?
  6. Чи можна відмовитися від поїздки?
  7. Чи можна здати невикористаний квиток? Яка сума повертається?
  8. Скільки багажу можна взяти з собою?
  9. Що робити, якщо багаж перевищив допустимі розміри?
  10. Чи можна автобусом передати посилку?
  11. Які послуги входять у вартість квитка?
  12. Що робити, якщо втратив (ла) квиток?
  13. При покупці квитка клієнт не вказав ID. Як зарахувати ЕКО бонуси?
  14. Чи можливо перевезти в автобусі собаку/кішку?

Квиток можна придбати на сайті www.autolux.ua. В касах AUTOLUX, або в офіційних представників (див. розділ «контакти»).

Дату можна міняти безкоштовно не пізніше ніж 24 години до відправлення автобуса.

Якщо до моменту  поїздки залишається менше 24 годин, змінити дату можливо шляхом повернення раніше купленого квитка згідно Правил повернення.

Якщо до моменту поїздки залишається менше ніж 1,5 години, дату змінити не можна.

Якщо квиток куплений з якої-небудь акції, застосовні умови цієї акції.

Якщо бажаний пункт відправлення / прибуття знаходиться на іншому маршруті, то квиток необхідно здати, враховуючи умови правил перевезення (Правила) і придбати новий

Відмовитись від квитка, можна на сайті www.autolux.ua.  Компенсація за квиток (з урахуванням правил) перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток. Термін повернення коштів складає 15 банківських днів від моменту скасування поїздки.

Посадка в автобус без роздрукованого квитка. Якщо пасажиру відомий номер квитка і захисний код, а також є в наявності документ, що засвідчує його особу

Відмовитися від поїздки до відправлення автобуса і отримати до повернення суму грошових коштів, рівну вартості проїзду за вирахуванням штрафних санкцій, встановлених Перевізником.

Відмову від поїздки можливо зафіксувати:

- в агенції, де купувався квиток ; - в представництві AUTOLUX;

- на сайті www.autolux.ua (розділ «Мій квиток»);

- за допомогою послуги смс - робот (при наявності інформації у квитку).

Якщо придбано акційний квиток, застосовані умови цієї акції.

Компенсація за невикористаний квиток виплачується в агентстві, де був придбаний квиток, при пред'явленні квитка зі своєчасно оформленою відмовою, касового чека та документа, що посвідчує особу (паспорт або водійські права). Якщо до поїздки залишилися більше 24 годин, пасажир,впродовж 12 годин, з моменту придбання квитка, може анулювати квиток і отримати 100% повернення за квиток. При здачі квитка раніше, ніж 24 години до відправлення автобуса повертається 80% вартості поїздки. При здачі квитка в періоді часу від 24 годин до 1 години до вказаної поїздки повертається 50% від вартості поїздки.

При здачі квитка пізніше, ніж 1 година до зазначеної поїздки, а також після відправлення автобуса гроші за невикористану поїздку не повертаються.

Якщо відправлення автобуса затримується з вини перевізника, пасажир має право відмовитися від поїздки і пред'явивши квиток з оформленим відмовою, може отримати компенсацію у розмірі 100% від вартості квитка. Компенсацію можна отримати протягом 6 місяців від дня оформлення відмови.

Безкоштовно дозволяється перевозити:

Ручну поклажу, з розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагу 5 кг яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.

 На вибір: одну або дві або три одиниці багажу, при дотриманні наступних параметрів:

              - одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг;  або

              - дві сумки розміром 40 * 50 * 50 см, кожна вагою до 30 кг; або

              - три сумки розміром 20 * 55 * 60 см, кожна вагою до 30 кг.

 Пасажирам - дітям: дитячий візок (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу.

Пасажирам - особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки у складеному вигляді), милиці.

Додатковий багаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори.

Перевізник має право відмовити пасажиру в перевезенні додаткового багажу / вантажу.

Згідно з правилами багаж без пасажира до перевезення не приймається.

У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку.

Під час рейсу перевізник може надавати додаткові послуги (стюардеса, відео, туалет, кондиціонер, пледи, і т.д.), наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу. Деякі послуги можуть бути платними (буфет, телефон).

Втрачений квиток можливо відновити в тому агентстві, в котрому він був придбаний, відповідно до правил агентства, або в представництвах ECOLINES за 10% від вартості квитка, але не більше 2 EUR.

Квитки з відкритою датою поїздки відновленню не підлягають. Відновлені квитки неможливо здати і отримати компенсацію за невикористану поїздку, також неможливо змінити дату виїзду.

Еко-бонуси нараховуються тільки в моменті купівлі квитка в агентстві або на сайті www.autolux.ua, іншим способом Еко-бонуси за куплений квиток додати неможливо.

Згідно правил перевезення AUTOLUX, перевезення тварин заборонено.

Дізнавайтеся першими про знижки та акції