Найчастіші питання

Більш детальну інформацію стосовно квитків, перевезення багажу можна отримати в представництвах AUTOLUX, або на сайті www.autolux.ua

  1. Де я можу купити квиток?
  2. Чи можна змінити дату відправлення?
  3. Чи можна поміняти на квитку пункт відправлення / прибуття?
  4. Як можна здати квиток, куплений на сайті www.autolux.ua, і як отримати за нього компенсацію?
  5. Чи може пасажир здійснити посадку в автобус, не маючи при собі роздрукованого квитка?
  6. Чи можна відмовитися від поїздки?
  7. Чи можна повернути невикористаний квиток? Яка сума повертається
  8. Скільки багажу можна взяти з собою?
  9. Що робити, якщо багаж перевищив допустимі розміри?
  10. Чи можна автобусом передати посилку?
  11. Які послуги входять у вартість квитка?
  12. Що робити, якщо втратив (ла) квиток?
  13. При покупці квитка клієнт не вказав ID. Як зарахувати ЕКО бонуси?
  14. Чи можливо перевезти в автобусі собаку/кішку?

Квиток можна придбати на сайті www.autolux.ua або в касах AUTOLUX (див. розділ «контакти»).

Дату можна змінити безкоштовно не пізніше ніж 24 години до відправлення автобуса.

Якщо до моменту  поїздки залишається менше 24 годин але більше ніж 1,5 години, змінити дату можливо шляхом повернення раніше купленого квитка згідно Правил повернення.

Якщо до моменту поїздки залишається менше ніж 1,5 години, дату змінити не можливо.

Якщо квиток придбано за акційну ціну, застосовуються умови цієї акції.

            Змінити  пункт відправлення /прибуття можливо шляхом повернення раніше купленого квитка згідно Правил повернення та придбанням нового.

Відмовитись від квитка, можна на сайті www.autolux.ua у розділі – Мій квиток - https://autolux.ua/ua/uk/poyizdka/kvytky-na-avtobus/miy-kvytok.  Компенсація за квиток (з урахуванням правил) перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток. Термін повернення коштів складає 15 банківських днів від моменту скасування поїздки.

      Так, посадка в автобус без роздрукованого квитка можлива, якщо пасажиру відомі номер квитка і захисний код, а також є в наявності документ, що засвідчує його особу та підтверджує наявні пільги.

Так, можливо відмовитися від поїздки до відправлення автобуса і отримати до повернення суму грошових коштів, рівну вартості проїзду за вирахуванням штрафних санкцій, встановлених Перевізником.

Відмову від поїздки можливо зафіксувати:

- в агенції, де купувався квиток ; - в представництві AUTOLUX;

- на сайті www.autolux.ua (розділ «Мій квиток»);

- за допомогою послуги смс - робот (при наявності інформації у квитку).

Якщо придбано акційний квиток, застосовані умови цієї акції.

Повернення здійснюється тільки агентством, в якому купувався квиток при пред'явленні пасажиром документа, що посвідчує особу, квитка і касового чека про оплату. Повернення можна зробити тільки протягом 6 місяців з дня оформлення відмови. Повернення коштів по дублікату квитка не можливий.

При поверненні діють наступні правила:

- повертається 90% від вартості, якщо квиток здається раніше, ніж за 24 години до відправлення;

- повертається 80% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 24 години до відправлення, але не менше ніж за 2 години до відправлення

- повертається 70% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 2 години до відправлення, але не менше ніж за 10 хвилин до відправлення

У разі  повернення  квитка  пізніше  ніж  за  10  хвилин   до відправлення автобуса, а також протягом трьох годин з моменту його відправлення особі  повертається 60% від вартості. У такому випадку, пасажир повинен зафіксувати на квитку час відмови від поїздки у представника Перевізника та звернутися з письмовою заявою щодо повернення за електронною адресою: help@autolux.ua. Термін розгляду заяви складає 14 робочих днів.

 Компенсація за квиток, придбаний в Інтернеті, перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток у строк до 15 робочих днів. У разі тривалих державних свят термін повернення компенсації може бути збільшений з незалежних від Перевізника причин.

Для квитків, що реалізуються через сайти партнерів (BUSFOR, Infobus, Inbus та інші електроні системи) додатково діють Порядок та Правила Партнерів щодо реалізації та повернення квитків.

Безкоштовно дозволяється перевозити:

Ручну поклажу, з розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагу до 5 кг, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.

 На вибір: одну або дві або три одиниці багажу, при дотриманні наступних параметрів:

              - одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг;  або

              - дві сумки розміром 40 * 50 * 50 см, кожна вагою до 30 кг; або

              - три сумки розміром 20 * 55 * 60 см, кожна вагою до 30 кг.

 Пасажирам - дітям: дитячий візок (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу.

Пасажирам - особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки у складеному вигляді), милиці.

Додатковий багаж до двох одиниць на особу ( одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг або дві сумки розміром 40 * 50 * 50 см, кожна вагою до 30 кг) приймається до перевезення лише з письмового дозволу Перевізника, при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за додаткову плату, встановлену Перевізником. Вільне місце визначається, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, об'єм багажного відділення, інші фактори

Перевізник має право відмовити пасажиру в перевезенні додаткового багажу / вантажу.

Згідно з правилами багаж без пасажира до перевезення не приймається.

У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку.

Під час рейсу перевізник може надавати додаткові послуги (стюардеса, відео, туалет, кондиціонер, пледи, і т.д.), наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу. Деякі послуги можуть бути платними (буфет, телефон).

Втрачений квиток можливо відновити в тому агентстві, в котрому він був придбаний, відповідно до правил агентства, або в представництвах AUTOLUX безкоштовно

Квитки з відкритою датою поїздки відновленню не підлягають. Відновлені квитки неможливо здати і отримати компенсацію за невикористану поїздку, також неможливо змінити дату виїзду.

Еко-бонуси нараховуються тільки в моменті купівлі квитка в агентстві або на сайті www.autolux.ua, іншим способом Еко-бонуси за куплений квиток додати неможливо.

Згідно правил перевезення AUTOLUX, перевезення тварин заборонено.

Дізнавайтеся першими про знижки та акції