Як працює нова система лояльності?
За кожен придбаний квиток Ви отримуєте назад до 15%* від вартості квитка. Ця сума конвертується в валюту-лояльності, якими Ви зможете оплатити частину наступної поїздки. Рівень знижки залежить від кількості придбаних квитків.
Рівні лояльності
10% до 250 €
Сума, витрачена на квитки
* Відсоток повернення може змінюватись в залежності від обраного маршруту.
Почніть користуватись новою системою лояльності.
Якщо Ви ще не зареєстровані, реєструйтеся прямо зараз!
Якщо Ви вже є нашим клієнтом та являєтесь користувачем старої системи, будь ласка, заново зареєструйтесь в новій системі!
Реєстрація для корпоративних клієнтів
Відвідавши свій обліковий запис, Ви відкриєте для себе спеціально розроблені пропозиції та cashback (повернення готівки).
Не пропустіть свій шанс подорожувати дешевше!
Якщо Ви були клієнтом AUTOLUX BONUS до 01.10.2017. Ми перерахували Ваші бонусні пункти в системі лояльності € по курсу 7: 1. Якщо ви набрали 700 балів в «старій» бонусній програмі, у Вас буде 100 € на вашому новому акаунті!
Ваш обліковий запис буде оновлюватися щомісяця, розрахунок для cashback (повернення готівки) здійснюється з усіх покупок! Будь ласка, перегляньте правила та умови більш детальніше!
Переваги
індивідуальні акції
індивідуальні акції за маршрутами, якими Ви часто користуєтеся
Валюта лояльності
З кожних 10-и євро, витрачених на квиток, Ви отримаєте 1 € на свій рахунок. Накопичену суму Ви можете витрачати надалі на будь-які поїздки з AUTOLUX.
Cashback -сервіс
Для вибору маршрутів AUTOLUX запропонує більше, ніж стандартне повернення бонусів.
Перевірте свій обліковий запис для спеціальних акцій.
Економія
Програма лояльності призначена для економії на поїздки тих людей, які часто користуються послугами AUTOLUX.
Чим більше Ви подорожуєте з AUTOLUX, тим вигідніша вартість квитків.
Допомога
Для того, щоб скористатися € системи лояльності або використовувати індивідуально розроблені для Вас пропозиції, Вам необхідно увійти в систему на момент здійснення покупки.
Компанія рекомендує в якості логіна використовувати діючий e-mail, на який після реєстрації надсилається лист з підтвердженням профілю учасника ELS. Пароль клієнт обирає самостійно.
Відвідавши систему, Вам будуть запропоновані спеціальні пропозиції для Вашого профілю - всі знижки і cashback (повернення готівки), які доступні для обраного маршруту.
Вам лише потрібно обрати один з доступних варіантів знижок.
ВАЖЛИВО! € системи лояльності ECOLINES можуть бути витрачені лише на онлайн-покупку квитків на сайті ecolines.net
1. Терміни
1.1. ECO-бонус-сума на рахунку пасажира в умовних «євро», яку можна накопичувати, отримувати, витрачати на покупку квитка.
1.2. Учасник ELS- пасажир, зареєстрований в Системі лояльності ECOLINES, який отримав логін і пароль для ідентифікації та придбання квитка.
1.3. Особистий кабінет учасника ELS- місце, де можна переглянути інформацію про програму, історію покупок, накопичені ECO-бонуси, отримати персональні пропозиції від перевізника.
1.4. Пропозиція ELS- ініціатива перевізника (ів) для надання пасажиру додаткових вигод від участі в системі лояльності. Пропозиція може складатися зі знижки на ціну квитка, повернення на рахунок системи лояльності пасажира ECO-бонусів, ваучера на певну суму або поїздку. Пропозиція може мати кількісне обмеження, грошове обмеження або мати тимчасовий характер.
2. Реєстрація учасника ELS. Логін і пароль.
2.1. Реєстрація нового учасника ELS здійснюється лише на домашній сторінці перевізника в розділі Мій Бонус. Реєстрація безкоштовна і доступна всім. Реєстрація нового учасника ELS в агентствах або представництвах ECOLINES не передбачена.
2.2. Корпоративні клієнти реєструються через адміністратора системи ELS згідно надісланим документам.
2.3. При реєстрації в системі лояльності клієнт повинен вказувати ім'я та прізвище відповідно до даних у паспорті/закордонному паспорті, так як при покупці квитка ім'я та прізвище клієнта заповнюються автоматично відповідно до зазначених даних у системі.
2.4. Логін і пароль прив'язані до особистого кабінету учасника ELS.
2.5. Компанія рекомендує в якості логіна використовувати діючий e-mail, на який після реєстрації надсилається лист з підтвердженням профілю учасника ELS. Пароль клієнт обирає самостійно.
2.6. Чинний e-mail дозволить відновити забутий або загублений пароль особистого кабінету учасника ELS. Відновлення доступу в особистий кабінет відбувається за окрему плату в розмірі 5 ECO-бонусів, які будуть списані автоматично з ELS-рахунку.
2.7. У разі використання в якості логіна неіснуючого e-mail пароль особистого кабінету не підлягає відновленню, доступ в особистий кабінет буде закритий. Претензії стосовно відновлення доступу до особистого кабінету і втрачені накопичені ECO-бонуси прийматися не будуть. В таких випадках необхідно реєструватися заново.
2.8. Чинний e-mail дозволить представникам компанії надати клієнту зворотний зв'язок у разі потреби.
3. Процес придбання квитка і повернення квитка для учасника ELS
3.1. Якщо при покупці квитка вказано лише логін, то відбувається часткова авторизація учасника в системі лояльності. Часткова авторизація дозволяє пасажиру обрати тарифний план, отримати загальні акційні пропозиції, загальні пропозиції для учасника ELS, а також, інформацію щодо суми розрахованих за покупку ECO-бонусів.
3.2. Можливості часткової авторизації доступні, також, при купівлі квитка в касах представництв ECOLINES або в агентствах. Купуючи квиток у касі, клієнту доступні лише накопичувальні пропозиції системи лояльності. Нарахування євро-бонусів відбувається після здійснення поїздки. Оплата квитка ECO-бонусами зі свого рахунку в касах неможлива.
3.3. Якщо під час покупки квитка вказані логін і пароль, то учасник системи отримує доступ в особистий кабінет до загальних пропозицій від перевізників, а також, до спеціальних пропозицій.
3.4. Часткова оплата квитка ECO-бонусами доступна лише в особистому кабінеті учасника ELS.
3.5. Всі дії в системі лояльності в тому числі і нарахування ECO-бонусів, якщо вони передбачені за поїздку, відбуваються лише під час купівлі квитка в он-лайн режимі. Після завершення процесу покупки нарахувати ECO-бонуси або отримати пропозиції ELS не можливо.
3.6. На квитки, придбані в автобусі, пропозиції системи лояльності не поширюються, ECO-бонуси не нараховуються.
3.7. Під час авторизації клієнта відбувається автоматичне запам’ятовування імені та прізвища пасажира на екрані. Якщо поїздку планують здійснити кілька учасників ELS, то кожному клієнту необхідно пройти авторизацію і отримати іменний квиток.
3.8. При скасуванні раніше придбаного квитка всі нараховані за квиток ECO-бонуси будуть списані з рахунку пасажира автоматично. Якщо квиток був придбаний за ECO-бонуси, то при скасуванні квитка, зняті ECO-бонуси будуть повернуті на рахунок пасажира.
3.9. Для квитків, придбаних в іншій валюті, відмінній від євро (EUR), ECO-бонуси або інші пропозиції ELS нараховуються або знімаються за курсом обміну відповідної валюти до євро.
3.10. На учасника програми лояльності поширюються дії всіх правил перевезення пасажирів і багажу ECOLINES.
3.11. При наявності у пасажира більше одного логіна на одне ім'я ECO-бонуси і спеціальні пропозиції не сумуються.
4. Винятки та обмеження
4.1. Програма лояльності ELS не поширюється на рейси, що виконуються перевізниками Клайпедський АП, Мінськтранс, Пінський автобусний парк.
4.2. Інформація про можливі обмеження на зміну дати поїздки, скасування квитка та інші дії щодо квитка доступна при виборі цінової пропозиції для поїздки. Обираючи пропозицію ELS, що має обмеження, пасажир не може в подальшому посилатися на відсутність інформації. Інформація про обмеження, які діють на поїздку, вказується у квитку.
4.3. Зміна імені та прізвища в квитку учасника програми лояльності не передбачена.
4.4. Якщо під час посадки в автобус дані в квитку учасника програми ELS не збігаються з даними проїзного документу (інший пасажир), то в такому випадку квиток учасника програми лояльності вважається недійсним і для проїзду в автобусі пасажир має придбати новий квиток. Гроші за початковий квиток не повертаються.
5. Конфіденційність
5.1. Перевізники ECOLINES поважають право кожного пасажира на приватне життя.
5.2. Реєструючись або здійснюючи перереєстрацію учасника програми лояльності, клієнт підтверджує, що вказана ним інформація про себе перевізникам передана добровільно.
5.3. Перевізники зобов'язуються використовувати інформацію лише з метою забезпечення пасажирам декількох можливих варіантів пропозицій для їх поїздки.