X

Хочеш дешево подорожувати?

Підпишись і отримуй вигідні пропозиції першим!

Правила

Порядок реалізації квитків, правила перевезення пасажирів та багажу в автобусах ТОВ «ААЗ Трейдінг-Автолюкс»                   (в редакції з 01.06.2018)

 

1. Загальні положення.

1.1. Цим документом регламентуються порядок реалізації квитків на рейси, що виконуються компанією ТОВ «ААЗ Трейдінг-Автолюкс» (далі-Перевізник), правила перевезення в автобусах Перевізника, а також визначаються права, обов'язки та відповідальність Пасажира та Перевізника.

1.2. Документами, що підтверджують право пасажира на поїздку, є квиток та документ, що посвідчує особу.

1.3. Квиток -  документ установленої форми,  який підтверджує факт укладення договору перевезення між Перевізником і Пасажиром, і дає право пасажиру використати поїздку виключно відповідно з даними, зазначеними у квитку. Квиток не може бути переданий третій особі. Придбання квитка свідчить про згоду Пасажира з Порядком реалізації квитків, правилами перевезення пасажирів, багажу в автобусах Перевізника.

1.3.1. Перевірка наявності квитків під час рейсу, здійснюється особами, уповноваженими перевізником та які мають посвідчення контролера. У разі безквиткового проїзду, пасажир зобов’язаний сплатити вартість квитка.

1.4. Придбання квитка свідчить про те, що Пасажир проінформований про використання та збереження персональних даних і дав згоду на їх обробку.

1.5. Для квитків, куплених по акціях, зі знижкою та за системою лояльності можливі спеціальні правила, про які Пасажир інформується додатково.

Докладніше див. розділ «Система лояльності»: https://ecolines.net/ua/uk/poyizdka/systema-loyalnosti

1.5.1. Для квитків, придбаних за акціями та / або зі знижкою, можуть діяти наступні обмеження: термін виконання поїздки, можливість зміни дати поїздки, можливість відмови від поїздки і т.д. Дані обмеження вказуються в умовах акції або знижки та в самому квитку. Знижки та акції можуть діяти тільки для окремих рейсів.

1.6. Документи, необхідні для перетину державних кордонів, в'їзду / виїзду, знаходження на території інших країн, є особистими документами пасажира. Відповідальність за їх наявність, належне оформлення, термін дії тощо, громадянин несе особисто перед відповідними державними органами. За проїзні документи дітей несуть відповідальність супроводжуючі їх особи.

1.6.1. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки  в пункті пересадки на міжнародний рейс мережі ECOLINES згідно  квитка або зняття пасажира з автобуса під час контролю виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.

1.7. Посадка / висадка пасажирів здійснюється виключно відповідно до інформації, зазначеної в дозвільних документах перевізника. Посадка / висадка в інших місцях заборонена. Пасажир зобов'язаний здійснити посадку в автобус в пункті відправлення, зазначеному в його квитку.

1.7.1. У випадку зупинок під час поїздки, пасажир повинен повернутися до салону автобуса до закінчення оголошеного екіпажем часу зупинки. Якщо пасажир не повернувся до салону автобуса  протягом 5 хвилин після закінчення зазначеного часу, то вважається, що пасажир відмовся від подальшої поїздки та не має права на будь-яку компенсацію по квитку, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.

1.8. На місцях з номерами 1, 2, 3, 4 дозволяється сидіти тільки особам старше 14 років Пасажири з номерами місць з 1 по 4 повинні бути пристебнуті, якщо конструкцією автобусу передбачені ремені безпеки.

1.9. Пасажирам забороняється:

- перевозити тварин, птахів;

- з’являтися на посадку або знаходиться в салоні автобуса в нетверезому стані, стані наркотичного сп’яніння, а також розпивати спиртні напої; вживати наркотичні та психотропні речовини;

- ходити по салону автобуса без причини;

- палити в салоні, туалеті, службових приміщеннях автобуса;

- класти ноги на сидіння, загороджувати або захаращувати прохід в автобусі;

- своєю поведінкою створювати незручності іншим пасажирам або заважати роботі екіпажу, під час руху відволікати увагу водія від керування;
 - відчиняти  двері  транспортного  засобу  до  повної   його зупинки;
 - перешкоджати зачиненню дверей;

 - здійснювати  поїздку  без  оплати  її  вартості  або   без пред'явлення документа, що посвідчує особу;
- робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;
- перевозити багаж та ручну поклажу на сидінні;
- користуватись аварійним обладнанням без потреби;
- порушувати громадський порядок;

1.10. Перевізник не несе відповідальності:

- за можливі помилки при реєстрації квитка з відкритою датою і перенесення дати поїздки по телефону;

- за збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;

- за втрату або пропажу наявних засобів, коштовностей, паспортів, цінних документів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, а також інших цінностей, які знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;

- за будь-які збитки, які виникли у пасажира з причини відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов'язань Перевізником;

- за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);

- за залишені або забуті в салоні автобуса речі.

1.11. Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси і транспорт, стикування рейсів. Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( "пробки") на дорогах, дії держорганів, в разі об'їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин. а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.

1.12. Перевізник не несе відповідальність за будь-які невдалі пересадки на будь-які види транспорту з причини відхилення від графіка руху, за винятком пересадок, які зазначені у квитку. Якщо Пасажир не встигає до гарантованої пересадки, зазначеної у квитку, Перевізник забезпечує Пасажира альтернативним видом транспорту. У разі відмови пасажира скористатися альтернативним видом транспорту, Перевізник повертає вартість невикористаної поїздки, зазначеної у квитку.

1.13. У випадку, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії по затримці  відправлення і прибуття не приймаються. Якщо пасажир вирішує не використовувати поїздку, він одержує компенсацію в розмірі 100% від вартості квитка.

1.14.1. У випадку, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.

1.15. Вимушені зупинки з технічних причин під час рейсу:

1.15.1. У випадку, якщо рейс перерваний з вини перевізника, і перевізник не може забезпечити пересадку на інший автобус перевізника або Партнерів, пасажиру при відмові від продовження поїздки виплачується у грошовому вигляді компенсація вартості за непрослідувану відстань відповідно до вартості придбаного квитка, або перевізник відшкодовує компенсацію пасажиру у негрошовій формі шляхом придбання квитка на інший автобус (або квитка на проїзд в плацкартному вагоні поїзда, якщо по даному маршруту не курсує автобус) до місця призначення, зазначеного у квитку Перевізника.

1.16. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси, поінформувавши про це Пасажирів за повідомленою під час купівлі квитка телефоном (для квитків, куплених в Інтернеті, по е-mail та / або телефону).

1.17..Якщо під час перевезення у екіпажа є законна підстава зняти пасажира з рейсу, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.

1.18. Заяви, скарги, претензії щодо поїздки або роботи Перевізника приймаються в письмовому вигляді протягом 1 місяця після дати події або виконання рейсу. Заяви, скарги, претензії повинні бути адресовані і спрямовані Перевізнику. Термін розгляду зазначених звернень – тридцять днів з моменту отримання Перевізником. У разі, якщо звернення надійшло на іноземній мові, термін розгляду такого звернення збільшується на п’ятнадцять днів та становить сорок п’ять днів з моменту отримання Перевізником.

 

2. Пасажир має право:

2.1. Придбати квиток з фіксованою або відкритою датою (сервіс може діяти для окремих рейсів) виїзду, перенести дату виїзду, відмовитися від поїздки, за правилами, встановленими Перевізником.

2.2. Перенести дату виїзду не пізніше, ніж за 24 години до часу відправлення автобуса в будь-якому агентстві, яке продає квитки на маршрути Перевізника.

2.3. Перенести дату виїзду протягом 3 днів після відправлення автобуса на більш пізню, в агентстві, де купувався квиток, по пред'явленню оригіналів документів, що підтверджують, що з ним стався нещасний випадок або він був хворий.

2.4. Придбати квиток з відкритою датою виїзду (сервіс може діяти для окремих рейсів). Термін дії таких квитків становить 12 місяців з дня покупки.

2.5. Перенести відкриту дату на фіксовану в будь-який день протягом дії квитка, при наявності вільних місць.

2.6. Відмовитися від поїздки до відправлення автобуса і отримати до повернення суму грошових коштів, рівну вартості проїзду за вирахуванням штрафних санкцій, встановлених Перевізником. Повернення здійснюється тільки агентством, в якому купувався квиток при пред'явленні пасажиром документа, що посвідчує особу, квитка і касового чека про оплату. Повернення можна зробити тільки протягом 6 місяців з дня оформлення відмови. Повернення коштів по дублікату квитка не можливий.

При поверненні діють наступні правила:

- повертається 90% від вартості, якщо квиток здається раніше, ніж за 24 години до відправлення;

- повертається 80% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 24 години до відправлення, але не менше ніж за 2 години до відправлення

- повертається 70% від вартості, якщо квиток здається пізніше, ніж за 2 години до відправлення, але не менше ніж за 10 хвилин до відправлення

У разі  повернення  квитка  пізніше  ніж  за  10  хвилин   до відправлення автобуса, а також протягом трьох годин з моменту його відправлення особі  повертається 60% від вартості. У такому випадку, пасажир повинен зафіксувати на квитку час відмови від поїздки у представника Перевізника та звернутися з письмовою заявою щодо повернення за електронною адресою: help@autolux.ua. Термін розгляду заяви складає 14 робочих днів.

2.6.1. Компенсація за квиток, придбаний в Інтернеті, перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток у строк до 15 робочих днів. У разі тривалих державних свят термін повернення компенсації може бути збільшений з незалежних від Перевізника причин.

2.7. У разі втрати квитка до дати відправлення, відновити його за додаткову плату. Квитки з відкритою датою відновленню не підлягають.

2.8. Скористатися правом на поїздку за незареєстрованим квитком з відкритою датою виїзду безпосередньо перед відправленням автобуса при наявності вільних місць.

2.9. При придбанні квитка, скористатися пільгою, згідно законодавства, пред'явивши при купівлі оригінал документа, що підтверджує право на використання.

2.9.1. Якщо квиток придбаний із пільгою, на посадці та під час поїздки необхідно мати при собі документ, що підтверджує обґрунтованість застосування пільги. У разі відсутності документа, що підтверджує обґрунтованість застосування пільги, пасажир вважається таким, що не має права на проїзд.

2.10. Безоплатно перевозити з собою одну дитину віком  до  шести років без права зайняття нею окремого місця.

2.11. Діти віком до 14 років  перевозяться лише за згодою батьків (усиновлювачів), опікунів та в їхньому супроводі або в супроводі осіб, які уповноважені ними. Діти з 14 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих.

2.11.1. Вік неповнолітньої особи, з якого вона може бути допущена до поїзди без супроводу дорослих, визначається законодавством. Перевізник не надає послуг супроводу неповнолітніх осіб.

2.12. Особи з інвалідністю та особи з обмеженими можливостями мають рівні права та обов’язки разом з іншими громадянами, однак з метою забезпечення безпеки та комфорту інших пасажирів, особам з інвалідністю та пасажирам з обмеженими можливостями рекомендується до поїздки в автобусі бути в супроводі іншої повнолітньої особи, яка не повинна бути з обмеженими можливостями.

3.Пасажир зобов'язаний:

3.1. До придбання квитка ознайомитися з Правилами перевезення пасажирів і багажу, порядком реалізації квитків, тарифами на перевезення, визначити дату / дати планованої поїздки, забезпечити наявність документів, необхідних для поїздки. Пасажир зобов'язаний враховувати можливість затримки рейсу при плануванні своєї подорожі, подальших пересадок на інші види транспорту.

3.2. Придбати квиток при пред'явленні документа, що посвідчує особу та підтверджує право на пільгу. Перевірити правильність вказаних у квитку даних безпосередньо при купівлі квитка. При виявленні невідповідності даних після придбання квитка, відповідальність несе пасажир. Перевізник не несе відповідальності за помилки у квитку.

3.3. Прибути на місце посадки в автобус завчасно, але не пізніше, ніж за 10 хвилин до часу його відправлення.

3.4. При посадці пред'явити провіднику квиток на проїзд, в якому зазначено прізвище, ім'я пасажира, рейс і дата відправлення; документ, що підтверджує право на пільгу. Якщо зазначені у квитку дані не відповідають даним рейсу або не збігаються з даними в пред'явленому документі, то пасажир не має права використовувати поїздку. По таким питанням претензії не приймаються, вартість квитка не повертається.

3.5. Після посадки на автобус, провідником проводиться повторна перевірка на наявність і дійсність квитків і проїзних документів у пасажирів. Пасажир зобов'язаний надати квиток і документи, що дозволяють здійснювати проїзд на вимогу провідника.

3.6. Дотримуватися Правил перевезення і правила поведінки в автобусі під час виконання рейсу, виконувати інструкції, отримані від провідника і водіїв автобуса.

3.7. Зберігати квиток до кінця поїздки, бо пред'являти його контролюючим службам. Виконувати вимоги екіпажу, контролюючих та державних служб.

3.8. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу.

3.9. За недотримання положень, викладених у розділі 1, 3, а також інших загальнообов’язкових правил, пасажир може бути знятий з рейсу. У такому випадку перевізник відразу ж звільняється від усіх договірних зобов’язань перед пасажиром і не зобов’язаний відшкодовувати йому, хоча б частково вартість проїзду, або будь-яку іншу компенсацію.

4. Перевезення багажу:

4.1. Норма провозу безкоштовного багажу та ручної поклажі встановлюється перевізником.

4.2. Безкоштовно дозволяється перевозити:

4.2.1. Ручну поклажу, з розмірами не більше ніж 45*35*20 см та вагу 5 кг яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.

4.2.2. На вибір: одну або дві або три одиниці багажу, при дотриманні наступних параметрів:

              - одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг;  або

              - дві сумки розміром 40 * 50 * 50 см, кожна вагою до 30 кг; або

              - три сумки розміром 20 * 55 * 60 см, кожна вагою до 30 кг.

4.2.3. Пасажирам - дітям: дитячий візок (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу.

4.2.4. Пасажирам - особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки у складеному вигляді), милиці.

4.3. Багажем є речі особистого користування пасажира, упаковані в сумки й валізи. Всі інші речі, окрім дитячого візка, велосипеда та інвалідного візка вважаються вантажем. Вантаж до перевезення не приймається.

4.4. Багаж здається в багажне відділення автобуса. Пасажири допускаються в салон виключно з ручною поклажею. Дитячий та інвалідний візки допускаються до перевезення в багажному відділенні в складеному вигляді, упаковані в чохол або целофан. Велосипед допускається до перевезення при попередньому погодженні з перевізником в складеному і упакованому вигляді і за окрему плату.

4.5. Перевозячи багаж в багажному відділенні автобуса, перевізник несе відповідальність тільки за наявність одиниці багажу, але не гарантує його цілісність і збереження працездатності. Право на отримання багажу має пасажир,  що здав його  для перевезення.

4.5.1. При пересадках пасажир несе повну відповідальність за перенесення свого багажу в автобус, в якому буде продовжувати поїздку.

4.6. Додатковий багаж до двух одиниць на особу ( одна сумка розміром 50 * 50 * 80 см, вага до 30 кг або дві сумки розміром 40 * 50 * 50 см, кожна вагою до 30 кг) приймається до перевезення лише при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за додаткову плату, встановлену Перевізником. Вільне місце визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, об'єм багажного відділення, інші фактори.

4.7. Спортивний інвентар приймається до перевезення в багажному відділенні тільки з письмового дозволу Перевізника за договірною ціною.

4.8. Музичні інструменти, що перевищують розміри ручної поклажі, приймаються до перевезення тільки з письмового дозволу Перевізника за договірною ціною. Якщо розміри музичного інструменту дозволяють помістити його в салоні автобуса (гітара і т.д.), то в такому випадку Пасажир зобов'язаний оплатити друге місце поруч із собою. Якщо пасажир приймає рішення здати музичний інструмент в багажне відділення, то пасажир бере на себе відповідальність за збереження і робочий стан інструменту.

4.9. Перевізник не приймає до провезення в багажному відділенні великогабаритний вантаж: будівельні матеріали, автомобільні запчастини, предмети меблів, побутову та електротехніку, включаючи будь холодильники, пральні і посудомийні машини, електричні та газові плити, телевізори, відео та музичні установки і т.д.

5. Перевізник має право:

5.1. Змінити автобус, змінити посадочне місце пасажира в автобусі без попередньої його згоди і повідомлення.

5.2. Відмовити пасажиру в поїздці, якщо він прибув на посадку в нетверезому стані, стані наркотичного сп’яніння, своїми діями порушує громадський порядок, відмовляється пред'явити або у нього не в порядку проїзні документи. Договір перевезення в такому випадку вважається припиненим. Вартість квитка не повертається.

5.3. Відмовити у перевезенні пасажиру під час здійснення рейсу і висадити його в будь-якій точці маршруту, якщо той порушує ці Правила, своїми діями заважає роботі екіпажу, спокою пасажирів або створює небезпеку для оточуючих. Договір перевезення в такому випадку вважається припиненим. Вартість квитка не повертається.

5.4. Перенести / відмінити рейс у  разі  виникнення обставин,  які  він  не  міг  передбачити і виникненню яких не міг запобігти, без попереднього повідомлення.

5.5. Не приймати до перевезення тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми.

5.5.1. Не приймати багаж до перевезення, що має зовнішні пошкодження або приймати при умові зазначення даної інформації у квитку.

5.6. Не приймати до перевезення багаж, якщо зміст, структура, форма або запах багажу можуть зашкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, або може заважати пасажирам або екіпажу автобуса.

5.7. Надавати пасажиру додаткові послуги при їх наявності (буфет, телефон, наявність стюардеси, відео, туалет, кондиціонер, пледи, Wi-Fi, 220V, кавовий апарат, індивідуальний вбудований мультимедійний екран (без навушників) і т.д.).

5.8. У випадку, якщо контактний / мобільний телефон, вказаний Пасажиром у квитку, виявився невірним, і по ньому не було можливості зв'язатися з Пасажиром або надіслати смс, компанія-перевізник знімає з себе відповідальність щодо інформування клієнта заздалегідь при будь-яких змінах, пов'язаних з рейсом . Претензії за такими випадками прийматися не будуть.

5.9. Екіпаж автобуса має право вимагати від пасажирів виконання їх обов'язків.

6. Перевізник зобов'язаний:

6.1. Надати пасажиру право на проїзд по пред'явленню квитка та відповідно з даними, зазначеними в ньому.

6.2. Забезпечити доставку пасажира в пункт призначення, зазначений у квитку.

6.3. При скасуванні або затримці відправлення рейсу з вини перевізника надати можливість виїхати іншим рейсом Перевізника чи Партнерів або повернути пасажиру 100% вартості проїзду.

6.4. Використовувати всі залежні від нього засоби для перевезення і доставки пасажира і багажу в пункт призначення в розумні терміни. Розклад, вказаний на квитках, сайті, плакатах, рекламних буклетах та інших документах є інформаційним і точне виконання його не гарантовано.

6.5. Якщо Порядок реалізації квитків, правила перевезення пасажирів, багажу був змінений після того, як був куплений квиток, до уваги приймається Порядок, що діяв на момент придбання квитка.

6.6. У всіх інших випадках, не передбачених цим Порядком, Перевізник та Пасажир керуються чинним законодавством.

 

Політика конфіденційності

1.Політіка конфіденційності та дозвіл на використання даних
Захист Ваших особистих даних дуже важлива для нас. Тому ECOLINES приділяє особливу увагу захисту персональних даних, а під час їх збору, обробки та використання строго дотримується вимог нормативних актів Європейського Союзу і національних законодавств щодо захисту даних.
Погоджуючись з викладеною нижче Політикою конфіденційності Ви надаєте ECOLINES однозначне, добровільне дозвіл на збір, обробку та використання Ваших персональних даних в системі ECOLINES. Ви можете відкликати свою згоду в будь-який час з дію на майбутнє.

2.Збір, обробка та використання персональних даних.
ECOLINES буде використовувати отриману інформацію з метою реалізації господарських відносин і взаєморозрахунків з максимальною повагою і акуратністю.
Дані можуть бути зібрані для наступних цілей: оформлення квитків і надання послуг з перевезень, оплата квитків, виставлення рахунків, міграційні та митні контролі, адміністративні та юридичні дії, підтримку і розвиток систем, програми для лояльних клієнтів, робота з агентами і клієнтами і ін.
Для оформлення покупки квитків і надання послуг з перевезення ми збираємо такі персональні дані: ім'я, прізвище, контактний телефон пасажира, адреса електронної пошти (для покупок в інтернеті).
Іноді для оформлення квитка, рейс якого має на увазі перетин кордону з ЄС, необхідні паспортні дані. Ці дані не зберігаються в ECOLINES.
При оплаті квитка за допомогою банківської карти дані карти платника не вводяться на сторінці ECOLINES, платіж формується і авторизується на сторінці компанії SIA '' Worldline Latvia '' (SIA '' First Data Latvia '').
При оплаті квитка за допомогою платіжних систем дані для оплати не зберігаються.
Дані в необхідному обсязі для виконання зобов'язань та здійснення перевезень можуть бути передані компаніям-перевізникам.
В обґрунтованих випадках ми залишаємо за собою право передавати дані клієнтів правоохоронним органами, державним інстанціям, а також іншим організаціям, залученим в організацію поїздки, що може включати передачу даних за межі ЄС. ECOLINES докладе всіх зусиль, що у випадках, коли персональні дані клієнта передаються за кордон, даним була забезпечена належна ступінь захисту.
Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія, що здійснюється в інформаційній системі ECOLINES і / або картотеках персональних даних, пов'язане зі зберіганням, поновленням, використанням і видаленням даних про Вас.

3.Прямий маркетинг і розсилка новин
Ми можемо використовувати отримані від Вас дані (наприклад, адреса електронної пошти) для маркетингових і комунікаційних цілей, зокрема для інформування про різні акції та інші пропозиції від перевізників ECOLINES. Ви в будь-який момент можете відмовитися від подібного використання Ваших даних.
При підписці на розсилку новин Вашу електронну адресу електронної пошти буде використовуватися для зв'язку з вами, наприклад, для відправки сервісних або системних повідомлень, листів, з підтвердженням реєстрації, інформації про квитки і ін. ECOLINES не передає особисті дані третім особам в рекламних цілях.

4.COOKIES
На своєму сайті ECOLINES використовує cookies- файли, що містять певні настройки для обміну вашого браузера і нашою системою. Ці файли допомагають нам налаштувати сайт відповідно до ваших потреб і зробити його зручнішим для використання.
Cookies можуть зберігатися або ігноруватися в залежності від налаштувань вашого браузера.

5. Особистий  кабінет учасника
На сторінці ECOLINES Ви можете створити особистий кабінет учасника системи лояльності, захищений паролем. У кабінеті Ви зможете подивитися історію покупок, отримати персональні пропозиції від перевізника і ін.
Обов'язкові поля, відмічені зірочкою (*), які містять особисті дані, використовуються виключно для створення і обробки облікового запису.
Інформація (ім'я, прізвище) будуть використовуватися також для автоматичного введення даних для подальших придбань квитків. За бажанням можна вказати також номер мобільного телефону для відправки повідомлень в разі затримок рейсу або змін маршруту.

6.Мобільний додаток ECOLINES
Ми пропонуємо також розроблене програмне забезпечення для придбання квитків ECOLINES на мобільних телефонах і планшетах. Купуючи квиток за допомогою мобільного додатку, застосовуються ті ж умови щодо захисту, обробки та використання даних, як і на інтернет-сторінці ECOLINES.
Token банківської карти для швидких платежів зберігається тільки на пристрої користувача за умови його добровільного та однозначної згоди на зберігання.

7. Безпека даних
Для захисту приватного життя користувачів нашого сайту і пов'язаних з ним систем ми пропонуємо високий рівень безпеки.
Щоб гарантувати безпечну передачу даних по мережі ми використовуємо протокол шифрування SSL 3.0, алгоритм шифрування RSA-2048.
Щоб захистити інтереси клієнта ми забезпечуємо:
- чесну і законну обробку даних,
- обробка даних тільки відповідно до вказаної мети і в необхідному обсязі,
- такий вид збереження персональних даних, який забезпечує можливість ідентифікувати пасажира в будь-який відповідний момент. Який не перевищує період, призначений для спочатку зазначеної мети обробки даних,
- точність персональних даних та їх своєчасне оновлення, виправлення або видалення, якщо дані є неповними або неточними.

8.Посилання на вебсайти треті осіб
Дана політика конфіденційності поширюється виключно на сайт ECOLINES. Так як наш сайт може мати посилання на інші інтернет-сторінки, ми рекомендуємо Вам ознайомитися із розділом Про приватну даних сторінок перед тим, як вказувати там дані. Ми не несемо відповідальність за дані, зазначені при відвідуванні інших сайтів.

9.Умови і зміни Політики Конфіденційності
Ми виходимо з того, що перед використанням нашої інтернет- сторінки або при приєднанні до нашої системи лояльності, Ви ознайомилися з цими принципами та умовами Політики конфіденційності, а також прийняли їх. Ми залишаємо за собою право при необхідності вносити зміни в основні умови Політики конфіденційності.
Для вирішення все виникаючих питань і проблем, пов'язані з політикою збереження конфіденційності або з обробкою даних, а також, якщо клієнт хоче відмовитися від отримання комерційних повідомлень або повністю видалити дані з особистого кабінету, просимо вас зв'язуватися за адресою help@ecolines.lv

 

Правила перевезення пасажирів на внутрішніх рейсах (Кабінет Міністрів України)


Правила перевезення пасажирів на міжнародних рейсах ECOLINES

 

Дізнавайтеся першими про знижки та акції